Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 22:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica. Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 57-59. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858 | ||||||
CZU: 373.2.091 | ||||||
Pag. 57-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul, forma principală de organizare a activității în grădiniță, cu numeroase avantaje în ceea ce privește dezvoltarea socială a preșcolarului, începe să piardă teren în fața tehnologiei, care, în contextul actual, a devenit o necesitate. Implicarea, adaptarea și informarea cadrelor didactice despre desfășurarea procesului instructiv-educativ cu respectarea nevoilor preșcolarului modern va facilita dezvoltarea socială armonioasă a copilului. Cele trei tipuri de jocuri care se pot utiliza la grupă în vederea dezvoltării sociale a preșcolarului modern sunt: jocul de construcție, jocul de creație, jocul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie preșcolar modern, joc, joc de construcție, joc de creație, joc didactic, dezvoltare socială, modern preschool, construction game, creative game, Didactic game, social development |
||||||
|