Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
851 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 09:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Kinds of school providing general education (2095) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica. Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 57-59. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596858 | ||||||
CZU: 373.2.091 | ||||||
Pag. 57-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul, forma principală de organizare a activității în grădiniță, cu numeroase avantaje în ceea ce privește dezvoltarea socială a preșcolarului, începe să piardă teren în fața tehnologiei, care, în contextul actual, a devenit o necesitate. Implicarea, adaptarea și informarea cadrelor didactice despre desfășurarea procesului instructiv-educativ cu respectarea nevoilor preșcolarului modern va facilita dezvoltarea socială armonioasă a copilului. Cele trei tipuri de jocuri care se pot utiliza la grupă în vederea dezvoltării sociale a preșcolarului modern sunt: jocul de construcție, jocul de creație, jocul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie preșcolar modern, joc, joc de construcție, joc de creație, joc didactic, dezvoltare socială, modern preschool, construction game, creative game, Didactic game, social development |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.5596858</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Andrasciuc, V.B.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Jocul – forma esențială de activitate în grădiniță pentru dezvoltarea socială a preșcolarului modern </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>preșcolar modern</subject> <subject>joc</subject> <subject>joc de construcție</subject> <subject>joc de creație</subject> <subject>joc didactic</subject> <subject>dezvoltare socială</subject> <subject>modern preschool</subject> <subject>construction game</subject> <subject>creative game</subject> <subject>Didactic game</subject> <subject>social development</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2.091</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021-11-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Jocul, forma principală de organizare a activității în grădiniță, cu numeroase avantaje în ceea ce privește dezvoltarea socială a preșcolarului, începe să piardă teren în fața tehnologiei, care, în contextul actual, a devenit o necesitate. Implicarea, adaptarea și informarea cadrelor didactice despre desfășurarea procesului instructiv-educativ cu respectarea nevoilor preșcolarului modern va facilita dezvoltarea socială armonioasă a copilului. Cele trei tipuri de jocuri care se pot utiliza la grupă în vederea dezvoltării sociale a preșcolarului modern sunt: jocul de construcție, jocul de creație, jocul didactic.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Despite having a number of advantages for the social development of the preschooler, the game, a main form of organized activity in kindergarten, is beginning to lose ground to technology – a necessity in the current context. In order for the preschoolers to benefit from harmonious social development, it is important to involve and inform the teachers about developing the instructive-educational process while respecting the needs of the modern preschooler. The three types of game that may be used for the social development of the modern preschooler are construction games, creative games, and didactic games</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>