Dezvoltarea gândirii laterale a elevilor – o necesitate a învățământului actual
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
434 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 16:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.037:821.135.1 (1)
Education (14878)
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2137)
SM ISO690:2012
STANCIU, Carmen. Dezvoltarea gândirii laterale a elevilor – o necesitate a învățământului actual. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 25-31. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p25-31
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Dezvoltarea gândirii laterale a elevilor – o necesitate a învățământului actual

Development of students 'side thinking – the need for current education

DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p25-31
CZU: 37.037:821.135.1

Pag. 25-31

Stanciu Carmen
 
Școala Gimnazială Sascut, județul Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 17 septembrie 2021


Rezumat

În articol este analizat conceptul de „gândire laterală”, ce reprezintă o necesitate, în învățământul actual, atât pentru a le dezvolta elevilor capacitatea de a gândi liber, încurajându-i să găsească soluții variate și de moment în rezolvarea situațiilor-problemă, de a avea idei inovatoare, cât și în formarea lor ca oameni care vor reuși să se integreze mai ușor într-o societate aflată mereu în schimbare.

The article examines the concept of lateral thinking, which is a necessity in current education, both to develop students' ability to think freely, encouraging them to find varied and momentary solutions in solving problem situations, to have innovative ideas, and in training them as people who will be able to integrate more easily into a society that is always changin

Cuvinte-cheie
gândire laterală, soluții diverse, dezvoltare, încredere, tehnici, metode, învăţământ, elevi,

Lateral thinking, various solutions, development, trust, techniques, Methods, education, students