Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 16:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.037:821.135.1 (1) |
Education (14878) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2137) |
![]() STANCIU, Carmen. Dezvoltarea gândirii laterale a elevilor – o necesitate a învățământului actual. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 25-31. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p25-31 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p25-31 | ||||||
CZU: 37.037:821.135.1 | ||||||
Pag. 25-31 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizat conceptul de „gândire laterală”, ce reprezintă o necesitate, în învățământul actual, atât pentru a le dezvolta elevilor capacitatea de a gândi liber, încurajându-i să găsească soluții variate și de moment în rezolvarea situațiilor-problemă, de a avea idei inovatoare, cât și în formarea lor ca oameni care vor reuși să se integreze mai ușor într-o societate aflată mereu în schimbare. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire laterală, soluții diverse, dezvoltare, încredere, tehnici, metode, învăţământ, elevi, Lateral thinking, various solutions, development, trust, techniques, Methods, education, students |
||||||
|