Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
492 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 09:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851:377.1 (1)
Education (14380)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela. Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 48-54. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.48-54
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare)

The problem of forming mathematical competence for students in post-secondary technical vocational education (future primary school teachers)

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.48-54
CZU: 372.851:377.1

Pag. 48-54

Hajdeu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

Competența matematică este un subiect foarte abordat la nivel internațional, de aceea o problemă actuală este și formarea competenței matematice la elevi. În acest articol este abordată problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar - viitori învățători ai claselor primare. De asemenea sunt evidențiate și descrise principiile de formare a competenței matematice ce stau la baza formării competenței matematice.

Mathematical competence is a very addressed topic at the international level, so a current issue is the formation of mathematical competence in students. This article addresses the issue of training mathematical competence in students in post-secondary technical vocational education - future primary school teachers. The principles of mathematical competence training that underlie the formation of mathematical competence are also highlighted and described.

Cuvinte-cheie
formare profesională, competenţă profesională, sistem de cunoștințe, competență matematică, principiile didactice, etc,

vocational training, professional competence, knowledge system, mathematical competence, didactic principles, etc

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Hajdeu, M.</dc:creator>
<dc:date>2021-07-07</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Competența matematică este un subiect foarte abordat la nivel internațional, de aceea o problemă actuală este și formarea competenței matematice la elevi. &Icirc;n acest articol este abordată problema formării competenței matematice la elevii din &icirc;nvățăm&acirc;ntul profesional tehnic postsecundar - viitori &icirc;nvățători ai claselor primare. De asemenea sunt evidențiate și descrise principiile de formare a competenței matematice ce stau la baza formării competenței matematice.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>Mathematical competence is a very addressed topic at the international level, so a current issue is the formation of mathematical competence in students. This article addresses the issue of training mathematical competence in students in post-secondary technical vocational education - future primary school teachers. The principles of mathematical competence training that underlie the formation of mathematical competence are also highlighted and described.</p></dc:description>
<dc:identifier>10.36120/2587-3636.v24i2.48-54</dc:identifier>
<dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 24 (2) 48-54</dc:source>
<dc:subject>formare profesională</dc:subject>
<dc:subject>competenţă profesională</dc:subject>
<dc:subject>sistem de cunoștințe</dc:subject>
<dc:subject>competență
matematică</dc:subject>
<dc:subject>principiile didactice</dc:subject>
<dc:subject>etc</dc:subject>
<dc:subject>vocational training</dc:subject>
<dc:subject>professional competence</dc:subject>
<dc:subject>knowledge system</dc:subject>
<dc:subject>mathematical competence</dc:subject>
<dc:subject>didactic principles</dc:subject>
<dc:subject>etc</dc:subject>
<dc:title>Problema formării competenței matematice la elevii din &icirc;nvățăm&acirc;ntul profesional tehnic postsecundar (viitori &icirc;nvățători ai claselor primare)</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>