Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
391 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 20:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091:004 (1) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
SM ISO690:2012 COCEAŞ, Sergiu. Trecerea rapidă la studii la distanţă: dezvoltarea competenţelor digitale ale cadrelor didactice din ÎPT. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 44-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718779 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718779 | ||||||
CZU: 377.091:004 | ||||||
Pag. 44-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează aspecte ale instruirii la distanţă şi importanţa formării competenţelor digitale. Autorul propune un studiu de caz cu privire la experienţa trecerii la instruirea online în învăţământul profesional tehnic |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ profesional tehnic, competenţe digitale, instruire online, TIC, technical vocational education, Digital skills, online, ICT |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Coceaş, S.</dc:creator> <dc:date>2021-05-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul abordează aspecte ale instruirii la distanţă şi importanţa formării competenţelor digitale. Autorul propune un studiu de caz cu privire la experienţa trecerii la instruirea online în învăţământul profesional tehnic</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article addresses aspects of distance learning and the importance of digital skills training. The author proposes a case study on the experience of switching to online training in technical vocational education.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4718779</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 126 (2) 44-46</dc:source> <dc:subject>învățământ profesional tehnic</dc:subject> <dc:subject>competenţe digitale</dc:subject> <dc:subject>instruire online</dc:subject> <dc:subject>TIC</dc:subject> <dc:subject>technical vocational education</dc:subject> <dc:subject>Digital skills</dc:subject> <dc:subject>online</dc:subject> <dc:subject>ICT</dc:subject> <dc:title>Trecerea rapidă la studii la distanţă: dezvoltarea competenţelor digitale ale cadrelor didactice din ÎPT</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>