Elaborarea, aplicarea şi impactul produselor didactice digitale în predarea orelor şi realizarea stagiilor de practică la specialitatea Cadastru şi organizarea teritoriului
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
349 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 18:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.016:004 (4)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
SM ISO690:2012
TIMOFTICĂ, Gheorghe. Elaborarea, aplicarea şi impactul produselor didactice digitale în predarea orelor şi realizarea stagiilor de practică la specialitatea Cadastru şi organizarea teritoriului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 42-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718808
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455

Elaborarea, aplicarea şi impactul produselor didactice digitale în predarea orelor şi realizarea stagiilor de practică la specialitatea Cadastru şi organizarea teritoriului

The Development, Application, and Impact of Digital Didactic Products in the Practical Teaching and Internships for the Cadastre and Territorial Organization Profile

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718808
CZU: 377.016:004

Pag. 42-44

Timoftică Gheorghe
 
Centrul de Excelență în Construcții
 
 
Disponibil în IBN: 6 iulie 2021


Rezumat

În cadrul modelului de instruire online, o mare provocare pentru profesorii din instituţiile ÎPT, în contextul pandemiei, este formarea abilităţilor practice ale elevilor, care presupune atât utilizarea unor instrumente, mecanisme, cât și stăpânirea softurilor de specialitate. Secvenţele video, prezentările, imaginile pe suport digital, precum și secvenţele audio în predare pot valorifica competenţele personale și profesionale ale elevilor.

In the context of the current pandemic, when online or blended learning is applied, one of the main challenges for teachers in professional technical institutions is the teaching of practical skills, which involves using and teaching the use of various tools, equipment, and mechanisms, as well as specialized software. Employing video sequences, presentations, digital images, and audio sequences may thus help the teachers explore the students’ personal and professional skills.

Cuvinte-cheie
instruire online, instruire mixtă, ore practice, stagiu de practică, softuri,

online learning, blended learning, practical instruction, internship, software