Articolul precedent |
Articolul urmator |
440 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 23:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942 (531) |
Psychology (3483) |
SM ISO690:2012 STOENICĂ, Ionica-Luminița. Valorificarea componentelor inteligenței emoționale ca strategie de management și comunicare pedagogică eficientă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 288-296. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942 | ||||||
Pag. 288-296 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article approaches the issue of valuing the components of emotional intelligence as important skills that the educational manager needs to possess so that, subsequently, he should be able to render them valuable within the management strategies in his activity. These qualities will bring forward an efficient pedagogical communication, thus creating an optimal educational framework. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional intelligence, management, skills, education, Inteligenţa emoţională, management, abilităţi, educaţie. |
||||||
|