Valorificarea componentelor inteligenței emoționale ca strategie de management și comunicare pedagogică eficientă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
440 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 23:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942 (531)
Psychology (3483)
SM ISO690:2012
STOENICĂ, Ionica-Luminița. Valorificarea componentelor inteligenței emoționale ca strategie de management și comunicare pedagogică eficientă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 288-296. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Valorificarea componentelor inteligenței emoționale ca strategie de management și comunicare pedagogică eficientă

CZU: 159.942

Pag. 288-296

Stoenică Ionica-Luminița
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The present article approaches the issue of valuing the components of emotional intelligence as important skills that the educational manager needs to possess so that, subsequently, he should be able to render them valuable within the management strategies in his activity. These qualities will bring forward an efficient pedagogical communication, thus creating an optimal educational framework.

Articolul abordează problematica valorizării componentelor inteligenței emoționale ca abilități importante pe care managerul educațional trebuie să le posede pentru a le putea valorifica apoi în strategiile de management din activitatea sa. Aceste calități vor favoriza o comunicare pedagogică eficientă, creând un cadru educațional optim.

Cuvinte-cheie
emotional intelligence, management, skills, education,

Inteligenţa emoţională, management, abilităţi, educaţie.