Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
382 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 21:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organization of instruction (560) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, NEAGA, Liliana. Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 235-238. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 235-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest material abordăm anumite vulnerabilități în procesul de formare continuă a profesorilor. Influența factorului motivațional este decisivă. De asemenea, impactul tehnologiilor educaționale curente este important. Credem că privilegiul îl dețin nivelul de interdisciplinaritate, creativitate și interactivitate al lecțiilor. Educația continuă și auto-educația sunt de asemenea elemente puternice în pregătirea profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie formare iniţială şi continuă, cadru didactic, competențe, motivaţie, curriculum, creatvitate, initial and continuous training, teacher, skills, motivation, curriculum, creativity |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Dermenji-Gurgurov, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Neaga, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Puncte vulnerabile în eficiența formării inițiale și continue a cadrelor didactice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1866</relatedIdentifier> <subjects> <subject>formare iniţială şi continuă</subject> <subject>cadru didactic</subject> <subject>competențe</subject> <subject>motivaţie</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>creatvitate</subject> <subject>initial and continuous training</subject> <subject>teacher</subject> <subject>skills</subject> <subject>motivation</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>creativity</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-07-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În acest material abordăm anumite vulnerabilități în procesul de formare continuă a profesorilor. Influența factorului motivațional este decisivă. De asemenea, impactul tehnologiilor educaționale curente este important. Credem că privilegiul îl dețin nivelul de interdisciplinaritate, creativitate și interactivitate al lecțiilor. Educația continuă și auto-educația sunt de asemenea elemente puternice în pregătirea profesorilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In this article we focus on certain vulnerabilities in the continuous professional training of teachers. The influence of the motivational factor is decisive. The impact of current educational technologies is also important. We consider that another prerogative is the dimension of interdisciplinary, creativity and interactivity at lessons. The lifelong learning and self-education are also strong points in teachers training.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>