Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 19:47 |
![]() HĂBĂȘESCU, Mariana. Comunicarea de criză – factor indispensabil în consolidarea reputaţiei firmei. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 134-138. ISBN 978-9975-75-722-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 4, 2015 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 134-138 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Crisis Communication is a strategic advantage for every organization. Effective communication establishes a strong reputation and hence a positive attitude of different audiences towards the company, which provides harm reduction under the outbreak of a crisis. In fact, no organization is immune to crises. Or, the actuality, periodic shows how poorly prepared for the crisis and implicit for the communication are often leaders of businesses, endangering the company's most valuable asset - "reputation". Under these conditions, effective communication, reflected in plans and actions will reduce or attenuate the immediate effects. |
||||||
Cuvinte-cheie criză, reputația firmei, comunicare de criză, plan de comunicare de criză |
||||||
|