Articolul precedent |
Articolul urmator |
395 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-14 21:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.02+37.036]:73 (1) |
General questions of didactics and method (1212) |
Plastic arts (429) |
SM ISO690:2012 BRIŢCHI, Aliona. Activitatea pe bază de proiect cu elevii supradotați în cadrul lecțiilor de Educație plastic. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 409-413. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.02+37.036]:73 | ||||||
Pag. 409-413 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol s-a cercetat metoda proiectului ca strategie de lucru cu elevi supradotați la lecțiile de Educație plastică. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda Proiectului, copil supradotat, educație plastică, munca în grup, creativitate, independenţă, method project, gifted child, plastic education, group work, creativity, independence |
||||||
|