Activitatea pe bază de proiect cu elevii supradotați în cadrul lecțiilor de Educație plastic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
394 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-14 21:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.02+37.036]:73 (1)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
Пластические искусства (429)
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Activitatea pe bază de proiect cu elevii supradotați în cadrul lecțiilor de Educație plastic. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 409-413. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Activitatea pe bază de proiect cu elevii supradotați în cadrul lecțiilor de Educație plastic

PROJECT-BASED ACTIVITY WITH GIFTED STUDENTS IN PLASTIC EDUCATION LESSONS

CZU: [37.02+37.036]:73

Pag. 409-413

Briţchi Aliona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În acest articol s-a cercetat metoda proiectului ca strategie de lucru cu elevi supradotați la lecțiile de Educație plastică.

In this article researched the project method as a strategy for working with gifted students in lessons of Plastic education.

Cuvinte-cheie
metoda Proiectului, copil supradotat, educație plastică, munca în grup, creativitate, independenţă,

method project, gifted child, plastic education, group work, creativity, independence