Articolul precedent |
Articolul urmator |
1398 155 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 15:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Dimensiuni ale învățării școlare: abordări conceptuale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 68-71. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 68-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este examinat conceptul de învățare școlară. Sunt prezentate dimensiunile procesului de învățare: dimensiunea cognitivă, emoțională și socială, și definit conceptul de învățare. Dimensiunea cognitive vizează. Învățarea eficientă este o necesitate în societatea contemporană. Dimensiunea cognitive vizează dezvoltarea sistemul de capacități specifice domeniului cognitiv. Dimensiunea emoțională se referă la sfera emotivă, starea de pregătire pentru învățare, care stimulează procesul de învățare. Dimensiunea socială se referă la mediul în care are loc învățarea. În baza acestor abordări a fost dezvoltată definiția învățării eficiente prezentată în text. În sistemul educațional învățarea este abordată ca un proces specific domeniului cognitiv, dar realizarea unei învățări eficiente include și dimensiunea emoțională și socială. Astfel este necesar de a realiza unele schimbări la nivelul paradigmei educaționale a procesului de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, dimensiunile învățării, schimbare, dezvoltare, transformarmare, learning, dimensions of learning, change, development, transformation |
||||||
|