Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51 (57) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Mathematics (1657) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Abordări ale conceptului de competență matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 65-70. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.65-70 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.65-70 | ||||||
CZU: 37.016:51 | ||||||
Pag. 65-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de competență din punct de vedere psihopedagogic. De asemenea, sunt analizate mai multe abordări internaționale ale competenței matematice, una dintre cele opt competențe cheie recomandate de Uniunea Europeană, pe care orice persoană trebuie să o dețină. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, abilitate, potenţial, sistem de cunoștințe, comportament, competență matematică, gândire matematică, reprezentări matematice etc, competence, ability, Potential, knowledge system, behavior, mathematical competence, mathematical thinking, mathematical representations, etc |
||||||
|