Abordări ale conceptului de competență matematică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
648 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 19:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51 (57)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Mathematics (1657)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela. Abordări ale conceptului de competență matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 65-70. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.65-70
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Abordări ale conceptului de competență matematică

Approaches to the concept of mathematical competence

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.65-70
CZU: 37.016:51

Pag. 65-70

Hajdeu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2020


Rezumat

În acest articol se analizează conceptul de competență din punct de vedere psihopedagogic. De asemenea, sunt analizate mai multe abordări internaționale ale competenței matematice, una dintre cele opt competențe cheie recomandate de Uniunea Europeană, pe care orice persoană trebuie să o dețină.

In this article analyzes the concept of competence from a psycho-pedagogical point of view. They are also analyzed several international approaches to mathematical competence. Mathematical competence is one of the eight key competences recommended by the European Union, which everyone must have.

Cuvinte-cheie
competenţă, abilitate, potenţial, sistem de cunoștințe, comportament, competență matematică, gândire matematică, reprezentări matematice etc,

competence, ability, Potential, knowledge system, behavior, mathematical competence, mathematical thinking, mathematical representations, etc