Articolul precedent |
Articolul urmator |
686 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 11:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
General questions of didactics and method (1212) |
SM ISO690:2012 ANTIP, Crina Ramona. Metode de „spargere a gheţii” în instruirea interactivă face to face sau online. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 113-120. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 113-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Active teaching is a superior type of training, which is based on activating training subjects, through different methods, which are preceded by ice-breaking games, respectively on their active and full involvement and participation (intellectual/cognitive, affective-motivational and psychomotor), in the process of one’s own training, by establishing intellectual, verbal, social-emotional and affective interactions with the teacher and interactions with the curricular contents, either face to face or online. |
||||||
|