Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
911 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-24 17:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.8 (9) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 GHERGHIŞAN, Mariana. Strategii metacognitive. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 123-128. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.123-128 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.123-128 | ||||||
CZU: 37.018.8 | ||||||
Pag. 123-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metacogniția se definește ca o reflecție și o cogniție a cogniției, dar și asupra cogniției. Ea se referă la cunoștințele persoanei privind propriile procese mentale, dar se referă și la reglarea, monitorizarea, îmbinarea și ameliorarea acestor procese, în funcție de obiective concrete. Din punct de vedere științific, sa demonstrat că, abilitățile metacognitive se pot preda și de asemene că, componentele metacognitive se pot învăța. Formarea și dezvoltarea metacogniției se poate realiza dacă s-ar afla în legătură cu metodele de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, metacogniţie, învăţare, cogniţie, modele, proces, strategy, metacognition, learning, cognition, Models, process |
||||||
|