Fondements psycholinguistiques du développement de la compétence communicative en langue etrangère
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
651 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-02 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8821 (9)
Education (14076)
SM ISO690:2012
CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Fondements psycholinguistiques du développement de la compétence communicative en langue etrangère. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 115-122. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.115-122
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Fondements psycholinguistiques du développement de la compétence communicative en langue etrangère

Repere psiholingvistice ale formării competenței de comunicare în limba străină

DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.115-122
CZU: 372.8821

Pag. 115-122

Ciorba-Lașcu Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2020


Rezumat

L'article traîte le concepte de compétence de communication, identifie ses éléments et souligne l'importance de l'approche psycholinguistique de la compétence de la communication dans la langue étrangère. L'étude est basée sur certaines théories qui accentuent la congruence entre le langage et la pensée, le langage et la culture. L’auteur valorifie les facteurs qui contribuent à l'efficacité du processus de formation de la compétence de communication, ainsi que certains aspects pertinents du processus d'enseignement/apprentissage d'une langue étrangère.

Articolul abordează conceptul de competenţă de comunicare, identifică elementele sale și reliefează importanța abordării psiholingvistice ale competenței de comunicare în limba străină. Studiu este bazat pe unele teorii care accentuează congruența dintre limbă ți gândire, limbă și cultură. Totodată, sunt valorificați factorii care contribuie la eficientizarea procesului de formare a competenței de comunicare, precum şi unele aspecte relevante procesului de predare/învăţare a unei limbi străine.

Cuvinte-cheie
approche psycholinguistique, compétence de communication, langage, perspective, culture, apprentissage,

abordare psiholingvistică, competenţă de comunicare, limbaj, perspectivă, cultură, învăţare