Articolul precedent |
Articolul urmator |
718 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 21:06 |
SM ISO690:2012 BOROZAN, Maia, ZAGAIEVSCHI, Corina. Tendinţe şi orientări în dezvoltarea inteligenţei emoţionale prin comunicare la adolescenţii din spaţiul rural. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 558-564. ISBN 978-9975-64-235-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie Vol.31, 2012 |
||||||
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural" Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 558-564 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea socială a adolescentului în lumea contemporană ar fi garantată în condiţiile educaţiei emoţionale, în primul rând instituţionalizate, cu impact pentru dezvoltarea personală continuă prin autoeducaţie, întrucât, conform statisticilor, competenţa emoţionala este de două ori mai importantă decât abilităţile tehnice sau intelectuale. Psihologii evidenţiaza preocuparea adolescentului pentru construirea propriei identităţi; multe dintre problemele experimentate de adolescenţi au la origine absenţa competenţelor emoţionale, necesare unei comunicări sociale eficiente. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Borozan, M.</dc:creator> <dc:creator>Zagaievschi, C.</dc:creator> <dc:date>2012</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p> Integrarea socială a adolescentului în lumea contemporană ar fi garantată în condiţiile educaţiei emoţionale, în primul rând instituţionalizate, cu impact pentru dezvoltarea personală continuă prin autoeducaţie, întrucât, conform statisticilor, competenţa emoţionala este de două ori mai importantă decât abilităţile tehnice sau intelectuale. Psihologii evidenţiaza preocuparea adolescentului pentru construirea propriei identităţi; multe dintre problemele experimentate de adolescenţi au la origine absenţa competenţelor emoţionale, necesare unei comunicări sociale eficiente.</p></dc:description> <dc:source>Economie (Vol.31) 558-564</dc:source> <dc:title>Tendinţe şi orientări în dezvoltarea inteligenţei emoţionale prin comunicare la adolescenţii din spaţiul rural</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>