Afișare rezultate
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-61. Vizualizări-719 |
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 8 April, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-643 |
Tendințele comportamentului consumatorului în noua economie |
Hămuraru Maria, Buzdugan Adriana |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 31 May, 2019. Descarcări-236. Vizualizări-1293 |
Analiza modelelor de comportament al consumatorilor de produse inovative |
Buzdugan Adriana, Hămuraru Maria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3. |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-83. Vizualizări-668 |
Abordări metodologice privind consumerismul în comportamentul consumatorului modern |
Hămuraru Maria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3. |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-134. Vizualizări-690 |
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor |
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-15. Vizualizări-427 |
1-6 of 6