IBN
Close

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "consumer"
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii
Vol.5. 2020. Chişinău. .
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-61. Vizualizări-719
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1.
Disponibil online 8 April, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-643
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tendințele comportamentului consumatorului în noua economie
Hămuraru Maria, Buzdugan Adriana
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-57-1.
Disponibil online 31 May, 2019. Descarcări-236. Vizualizări-1293
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza modelelor de comportament al consumatorilor de produse inovative
Buzdugan Adriana, Hămuraru Maria
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-83. Vizualizări-668
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări metodologice privind consumerismul în comportamentul consumatorului modern
Hămuraru Maria
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-134. Vizualizări-690
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-15. Vizualizări-427
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6