Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:52 |
SM ISO690:2012 HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 40. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 40-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer's behavior in the conditions of globalization. |
||||||
Cuvinte-cheie consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment |
||||||
|