Lista publicaţiilor: Badicu Iurie (11), Descărcări - 94, Vizualizări - 4082
Publicații cu CZU
Monetizarea creativităţii în Republica Moldova. Exemple din diferite domenii ale economiei reale |
Badicu Iurie |
Intellectus |
Nr. 2 / 2016 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 11 August, 2016. Descarcări-8. Vizualizări-792 |
Transformarea activității muzicale în industrie: rolul cultural și miza economică a invențiilor |
Badicu Iurie |
Intellectus |
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 30 July, 2021. Descarcări-18. Vizualizări-471 |
Teorii despre industria muzicală: analiza abordărilor socio-culturologice |
Badicu Iurie, Comendant Tatiana |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică |
Nr. 4 / 2021 / ISSN 2345-1408 / ISSNe 2345-1831 |
Disponibil online 21 March, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-323 |
51% de muzică autohtonă: imperativ cultural și normă juridică pentru dezvoltarea industriei muzicale din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
Intellectus |
Nr. 1 / 2022 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 5 July, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-376 |
The dilemma of music industry development: external factors and internal trends |
Badicu Iurie |
Journal of Social Sciences |
Nr. 3 / 2022 / ISSN 2587-3490 / ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 17 October, 2022. Descarcări-17. Vizualizări-375 |
Concepte și teorii despre industria muzicală: analiza abordărilor socio-culturologice |
Badicu Iurie |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice. 76-77. |
Disponibil online 24 September, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-461 |
Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare |
2022. Chişinău. . 6-6. |
Disponibil online 4 January, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-240 |
Swot analysis - relevant tool in the improvement of the music industry |
Badicu Iurie |
Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători |
Ediția a 6-a. 2022. Chişinău. . 132-137. |
Disponibil online 6 February, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-233 |
Industria muzicală globală: teoria verigilor slabe |
Badicu Iurie |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
2022. Chișinău, Republica Moldova. "Notograf Prim" SRL. 195-201. |
Disponibil online 16 May, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-385 |
Numele scenic și marca muzicală protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare |
2023. Chişinău. . 177-184. |
Disponibil online 26 June, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-133 |
Aspecte culturologice ale funcționării și dezvoltării industriei muzicale globale |
Badicu Iurie |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
2022. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice. 117-119. |
Disponibil online 9 March, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-293 |