ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 3.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.2.Articole în reviste de cat. B+ - 1
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 3
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 2
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.3.Alte publicații la manifestări științifice de peste hotare - 1
What skills do marketers need in the conditions of economy digitalization? Expectations of entrepreneurs ![]() ![]() |
Gagauz Valeriu ![]() |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 17. 2023. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-06-2. |
Disponibil online 24 November, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-182 |
Digital marketing in entrepreneurship: a systematic review of the literature ![]() |
Gagauz Valeriu ![]() |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF). |
Disponibil online 3 November, 2022. Descarcări-27. Vizualizări-389 |