IBN
Închide
Mogîldea (Iuzu) Iulianna
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(2)

Articole în reviste din RM - 1. Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1

2021 - 2

Coordonate socio-psiho-pedagogice privind reconceptualizarea traseului de dezvoltare a competenţei sociale la studenţi în procesul de formare profesională iniţială
Mogîldea (Iuzu) Iulianna
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-3336-2-7.
Disponibil online 17 May, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-293
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O nouă ediție a manualului ,,Drept Internațional Public”
Fuerea Augustin1 , Timcenko Leonid2 , Kapustin Anatolii3 , Iriarte Angel Jose Luis4 , Mogîldea (Iuzu) Iulianna
1 Universitatea Nicolae Titulescu din București,
2 Национальный университет Государственной налоговой службы Украины,
3 Институт законодательства и сравнительного правоведения при Правительстве Российской Федерации,
4 Universitatea Publică din Navarra
Administrarea Publică
Nr. 3(111) / 2021 / ISSN 1813-8489
Disponibil online 30 September, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-357
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2