IBN
Închide
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporanePsihologie.
Incluziunea socială şi sănătatea mintală şi somatică
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1. Relaţia incluziune socială – calitatea serviciilor medicale. Instrumente terapeutice pentru creşterea accesului şi complianţei la serviciile de sănătate
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.1. Modele explicative utile pentru creşterea accesului şi complianţei la serviciile de sănătate
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.2. Health Belief Model (HBM) – modelul credinţei cu privire la sănătate
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.3. Theory of Reasoned Action (TRA) – modelul acţiunii motivate
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.4. Theory of Planned Behavior (TPB) – teoria comportamentului planificat
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.5. Prediction Motivation Theory (PMT) – teoria motivaţiei pentru protecţie
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.6. Self-regulatory Model (SRM) – modelul autoreglării
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.7. Health Action Process Approach – modelul abordării acţiunii sănătoase
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.1.8. Transtheoretical Model of Behavior Change – modelul transteoretic al schimbării comportamentului
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.2.1. Comportamente predispozante la boală la persoanele supuse riscului de excluziune socială
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.3. Exemple de sindroame cu prevalenţă crescută şi/sau evoluţie nefavorabilă la persoanele victime ale excluziunii sociale
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.3.1. Bolile cardiovasculare
Popa-Velea Ovidiu
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea incluziunii în învăţământul universitar prin asistenţa psihopedagogică acordată studenţilor cu dizabilităţi
Racu Aurelia1, Racu Sergiu2
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.1. Repere teoretice şi practice ale asistenţei psihopedagogice în învăţământul universitar incluziv.
Racu Sergiu
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.2. Aspecte psihologice de organizare a asistării studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară de tip incluziv.
Racu Sergiu
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.3. Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară.
Racu Sergiu
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
Incluziunea socială în mediul academic: provocări, oportunităţi, soluţii contemporaneSuport didactic
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-72-412-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-17 of 17