Dimensiuni metodologice privind dezvoltarea operaţiilor gândirii la elevii din ciclul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
694 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 12:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:159.955 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
RUSU, Elena. Dimensiuni metodologice privind dezvoltarea operaţiilor gândirii la elevii din ciclul primar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 154-158. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Dimensiuni metodologice privind dezvoltarea operaţiilor gândirii la elevii din ciclul primar

CZU: 373.3:159.955

Pag. 154-158

Rusu Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Studierea gândirii are tot mai mare însemnătate, considerându-se procesul psihic cognitiv principal care determină dezvoltarea intelectuală şi în general a personalităţii copilului. Fără o gândire bine formată, nu poate fi asigurată însuşirea considerabilă şi esenţială a cunoştinţelor. Dezvoltarea gândirii şi în special a operaţiilor ei, rămâne o preocupare importantă a educaţiei, întrucât de ea depinde nu numai dezvoltarea intelectuală a  copilului dar şi a tuturor proceselor psihice.

The study of thinking has an increasing significance, being considered as the main cognitive psychic process that determines the intellectual development and the personality of the child in general. Without a well-formed thought, considerable and essential knowledge acquisition cannot be ensured. The development of thinking and especially of its operations, remains an important concern of education, as it depends not only on intellectual development but also on all psychic processes.

Cuvinte-cheie
gândire, operații ale gândirii, dezvoltare intelectuală, elevi din ciclul primar,

thinking, thinking operations, intellectual development, primary school students