Articolul precedent |
Articolul urmator |
694 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 12:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:159.955 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena. Dimensiuni metodologice privind dezvoltarea operaţiilor gândirii la elevii din ciclul primar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 154-158. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:159.955 | ||||||
Pag. 154-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studierea gândirii are tot mai mare însemnătate, considerându-se procesul psihic cognitiv principal care determină dezvoltarea intelectuală şi în general a personalităţii copilului. Fără o gândire bine formată, nu poate fi asigurată însuşirea considerabilă şi esenţială a cunoştinţelor. Dezvoltarea gândirii şi în special a operaţiilor ei, rămâne o preocupare importantă a educaţiei, întrucât de ea depinde nu numai dezvoltarea intelectuală a copilului dar şi a tuturor proceselor psihice. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire, operații ale gândirii, dezvoltare intelectuală, elevi din ciclul primar, thinking, thinking operations, intellectual development, primary school students |
||||||
|