Articolul precedent |
Articolul urmator |
1045 128 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 06:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.3 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 MACARENCO, Nina. Valorizarea studiului de caz în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 90-95. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:371.3 | ||||||
Pag. 90-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea educației în manieră activă cere utilizarea acelor strategii, metode care ar valorifica experiența subiectului învățării, dar și aplicabilitatea în alte situații. Studiul de caz este o metodă de explorare, care presupune, analiza, dezbaterea, examinarea și formularea de concluzii despre o situație contextualizată, un fenomen, un proces în vederea obținerii unor noi informații. Valorizarea metodei rezidă în faptul că favorizează investigarea unor situaţii reale, dezvoltând capacităţi de analiză, interpretare, anticipare, luare de decizii cu implicarea activă a subiectului învățării. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie de explorare, studiu de caz, caz |
||||||
|