Valorizarea studiului de caz în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1045 128
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 06:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:371.3 (6)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
MACARENCO, Nina. Valorizarea studiului de caz în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 90-95. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Valorizarea studiului de caz în clasele primare

CZU: 373.3:371.3

Pag. 90-95

Macarenco Nina
 
Liceul Teoretic „Ginta Latină“
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Abordarea educației în manieră activă cere utilizarea acelor strategii, metode care ar valorifica experiența subiectului învățării, dar și aplicabilitatea în alte situații. Studiul de caz este o metodă de explorare, care presupune, analiza, dezbaterea, examinarea și formularea de concluzii despre o situație contextualizată, un fenomen, un proces în vederea obținerii unor noi informații. Valorizarea metodei rezidă în faptul că favorizează investigarea unor situaţii reale, dezvoltând capacităţi de analiză, interpretare, anticipare, luare de decizii cu implicarea  activă a subiectului învățării.

 Approaching education in an active manner requires the use of those strategies, methods  which would capitalize on the experience of the subject of learning, but also its applicability in other situations. The case study is a method of exploration, which involves, analyzing, debating, examining and drawing conclusions about a contextualized situation, a phenomenon, a process in order to obtain new information. The value of the method lies in the fact that it favors the investigation of real situations, developing capacities of analysis, interpretation, anticipation, decision making with the active involvement of the subject of learning.

Cuvinte-cheie
strategie de explorare, studiu de caz, caz