The impact of a pre-compulsory kindergarten education on the socialcognitive development of children
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
2147 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-12 22:00
SM ISO690:2012
SAIF, Sondos. The impact of a pre-compulsory kindergarten education on the socialcognitive development of children. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 517-522. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

The impact of a pre-compulsory kindergarten education on the socialcognitive development of children


Pag. 517-522

Saif Sondos
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

Copiii dobândesc instrumente și dezvoltă competenţe lingvistice atunci, când sunt implicaţi în diverse genuri de activităţi din viaţa lor: în timpul jocului, procesului de alimentaţie, cântatului, călătoriilor, ascultării poveştilor, conversaţiei într-o ș edinţă de grup sau atunci când vorbesc despre ceea ce se întâmplă în familie. Echipa educatorilor din grădiniţă este un exemplu de imitaţie prin comportamentul său ș i modul de exprimare. De aceea, este important ca un educator pre ș colar să fie con ș tient de exemplul personal în calitate de model ș i de limbajul corect pe tot parcursul zilei, precum ș i utilizarea de instrumente culturale, prin care limbajul copiilor ș i lumea lor culturală pot fi îmbogăţite.  Totodată, menţionăm multitudinea de factori care influenţează participarea copiilor în procesul educaţional preşcolar din sectorul arab: situaţia social-economică a familiei; disponibilitatea cadrelor educaţionale; calitatea educaţiei; sprijinul autorităţilor locale arabe; influenţa culturii ș i tradiţiei; condiţiile de viaţă în apropierea familiei extinse etc.