Articolul precedent |
Articolul urmator |
586 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:45 |
SM ISO690:2012 COMAN, Liliana. Rolul socializării la vârsta timpurie în cadrul mecanismelor psihologice complexe ale personalităţii în dezvoltare. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 488-493. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 488-493 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The harmonious development of personality, creating optimal conditions for acquiring communication skills and effective networking with the community are just a few factors that determine the vital role that socialization plays in early age in the complex psychological mechanisms of human personality under development. The many studies and scientific research demonstrates once again the profound impact of socialization on psychological state well, emotional stability and future of the child. Also already established unequivocally the relationship between education and socialization, which proves that one can not exist without the other, which involves participation in a child's life more educational participants. |
||||||
|