Theoretical and practical approaches to the education of young children
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
825 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-09 03:23
SM ISO690:2012
BARNA, Iuliana-Petronela, VICOL, Nelu. Theoretical and practical approaches to the education of young children. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 425-432. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Theoretical and practical approaches to the education of young children


Pag. 425-432

Barna Iuliana-Petronela1, Vicol Nelu2
 
1 "Dunarea de Jos" University of Galati,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

 Învăţământul contemporan se axează pe o metodologie bazată pe acţiune şi parteneriat. Din această perspectivă, în actul didactic, metodele activ-participative se orientează după ideea constructivismului operatoriu al învăţării. Dezvoltarea capacităţii de exprimare corectă, orală şi scrisă, reprezintă un obiectiv esenţial în formarea personalităţii autonome şi creative a copilului.