Educaţia incluzivă la vârstele mici: perspective de dezvoltare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
648 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 14:51
SM ISO690:2012
VASIAN, Tatiana. Educaţia incluzivă la vârstele mici: perspective de dezvoltare. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 420-424. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Educaţia incluzivă la vârstele mici: perspective de dezvoltare


Pag. 420-424

Vasian Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

The paper highlights the importance of educational environment on social inclusion and development of children with Special Education Needs (SEN). It analyzes the necessity of early education during or transformation the process in an inclusive one, highlighting the major directions of action: early identification and assessment of risks, providing environmental conditions which effectively stimulate the development of all children, providing support teachers in work with children with SEN.