Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 14:51 |
SM ISO690:2012 VASIAN, Tatiana. Educaţia incluzivă la vârstele mici: perspective de dezvoltare. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 420-424. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 420-424 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper highlights the importance of educational environment on social inclusion and development of children with Special Education Needs (SEN). It analyzes the necessity of early education during or transformation the process in an inclusive one, highlighting the major directions of action: early identification and assessment of risks, providing environmental conditions which effectively stimulate the development of all children, providing support teachers in work with children with SEN. |
||||||
|