Proiectul – metodă eficientă de evaluare la treapta învăţământului primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
720 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:30
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Proiectul – metodă eficientă de evaluare la treapta învăţământului primar. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 400-408. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Proiectul – metodă eficientă de evaluare la treapta învăţământului primar


Pag. 400-408

Stratan Victoria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2020


Rezumat

The article approaches the project as a complementary and efficient method of competences' evaluation in primary school. The paper analyzes two dimensions: epistemological and praxiological aspect, presented through the Evaluation Framework Reference.