Elaborarea unui model pedagogic de formare a competenţelor epistemologice la elevi, în contextul abordării integrate a ştiinţelor naturii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
401 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-29 11:10
SM ISO690:2012
PURCĂREA-CIULACU, Valeria. Elaborarea unui model pedagogic de formare a competenţelor epistemologice la elevi, în contextul abordării integrate a ştiinţelor naturii. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 372-378. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Elaborarea unui model pedagogic de formare a competenţelor epistemologice la elevi, în contextul abordării integrate a ştiinţelor naturii


Pag. 372-378

Purcărea-Ciulacu Valeria
 
Liceul Teoretic „Dimitrie Bolintineanu”, București
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2020


Rezumat

Education in the future tense will have the following characteristics: to focus on people, to pursue the development of human qualities and exploring horizons, be predominantly oriented towards preparing for life, to consider, in particular, questions the existence, aim especially the development of a condition or structure attained finality in education to combine vision with the short term. In conclusion, through education in the future tense is to develop conscious biopsihic human potential and the formation of a personality type requested by the present conditions and societal perspective.