Articolul precedent |
Articolul urmator |
401 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-29 11:10 |
SM ISO690:2012 PURCĂREA-CIULACU, Valeria. Elaborarea unui model pedagogic de formare a competenţelor epistemologice la elevi, în contextul abordării integrate a ştiinţelor naturii. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 372-378. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 372-378 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Education in the future tense will have the following characteristics: to focus on people, to pursue the development of human qualities and exploring horizons, be predominantly oriented towards preparing for life, to consider, in particular, questions the existence, aim especially the development of a condition or structure attained finality in education to combine vision with the short term. In conclusion, through education in the future tense is to develop conscious biopsihic human potential and the formation of a personality type requested by the present conditions and societal perspective. |
||||||
|