Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: România
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
783 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 13:05
SM ISO690:2012
STAŞ, Iunona, STAŞ, Marian. Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: România. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 252-255. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: România


Pag. 252-255

Staş Iunona1, Staş Marian2
 
1 Şcoala Superioară Comercială „N. Kretzulescu”, Bucureşti ,
2 Clubul Liderii Mileniului Trei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

The paper makes the case for the historical need to change the educational paradigm in Romania, based on the argument that the current state of affairs poses a direct threat to the country’s national security. As a specific way to illustrate the argument, the paper suggests an innovative institutional model for the school inspection mechanism.