Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: România
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
799 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 03:30
SM ISO690:2012
STAŞ, Iunona, STAŞ, Marian. Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: România. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 252-255. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: România


Pag. 252-255

Staş Iunona1, Staş Marian2
 
1 Şcoala Superioară Comercială „N. Kretzulescu”, Bucureşti ,
2 Clubul Liderii Mileniului Trei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

The paper makes the case for the historical need to change the educational paradigm in Romania, based on the argument that the current state of affairs poses a direct threat to the country’s national security. As a specific way to illustrate the argument, the paper suggests an innovative institutional model for the school inspection mechanism.   

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Staş, I.</dc:creator>
<dc:creator>Staş, M.</dc:creator>
<dc:date>2014</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>The paper makes the case for the historical need to change the educational paradigm in Romania, based on the argument that the current state of affairs poses a direct threat to the country&rsquo;s national security. As a specific way to illustrate the argument, the paper suggests an innovative institutional model for the school inspection mechanism. &nbsp;&nbsp;</p></dc:description>
<dc:source>Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne (Partea 1-a. ) 252-255</dc:source>
<dc:title>Educaţie şi securitate naţională. Vulnerabilităţi, ameninţări, soluţii. Studiu de caz: Rom&acirc;nia</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>