Etape şi strategii ale însuşirii noţiunilor de teorie literară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
472 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-02 22:25
SM ISO690:2012
POPOVA, Valentina. Etape şi strategii ale însuşirii noţiunilor de teorie literară. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 108-110. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Etape şi strategii ale însuşirii noţiunilor de teorie literară


Pag. 108-110

Popova Valentina
 
Universitatea din Tiraspol „T.G. Şevcenko”
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The author approaches the teaching methodology problem of the literary theory notions. It is insisted on the notions forming mechanism, methods, activeparticipative and creative processes, that may and should be used to this end.