Articolul precedent |
Articolul urmator |
472 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-11 17:17 |
SM ISO690:2012 ŢÂMPĂU, Victor. Integrarea naţional-europeană a valorilor educaţiei literar-artistice în gimnaziu şi liceu. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 91-95. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
L`article tracte la continuité des valeurs qui contribue a la conscience de la signification primordiale de la langue et de la littérature romaine, par la formation aux élèves de l`identique nationale, pour s`intégrer dans la Communauté européenne. L`intégration est le processus d`interaction axiologique, résultant du contexte concret, mettant en évidence de significations littéraires – artistiques, culturales – historiques, religieuses, esthétiques dans une vision unique. |
||||||
|