Eficienţa acţiunii muzical-artistice a elevului: studiu teoretico-praxiologic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
539 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-03 10:33
SM ISO690:2012
BABII, Vladimir. Eficienţa acţiunii muzical-artistice a elevului: studiu teoretico-praxiologic. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 31-39. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Eficienţa acţiunii muzical-artistice a elevului: studiu teoretico-praxiologic


Pag. 31-39

Babii Vladimir
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The author presents a theoretical and praxiological analysis of the significance of consciousness in increasing the qualitative efficiency of both musical and artistic activity of a pupil, which is an indispensable factor in the implementation of progressive educational strategy. A special attention is paid to the principles of pedagogical as well as auto-management of a pupil in the process of acquisition and selection of musical and artistic information along with the qualitative application (theoretical) and realization (practical) of the above mentioned phenomenon.