Proiectarea curriculumului integralizat, Ştiinţe, clasele a X-XII-a, profilul umanist
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
696 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-23 21:36
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Proiectarea curriculumului integralizat, Ştiinţe, clasele a X-XII-a, profilul umanist. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 308-313. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Proiectarea curriculumului integralizat, Ştiinţe, clasele a X-XII-a, profilul umanist


Pag. 308-313

Botgros Ion, Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

In this article are analyzed the conceptual issues of design Sciences curriculum discipline, classes X-XII – human profile. Are described the landmarks conceptual, the principles of design, specific competence, the disciplinary content and the methodological landmarks by formation and evaluation. The design of this curriculum is dictated by social requirements characterized by complexity and non-separability. So, we emphasize the opportunity and relevance this curriculum for contemporary school.