Articolul precedent |
Articolul urmator |
805 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+316.356.2+37.018.1 (1) |
Psihologie (3516) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (1018) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ioana-Corina. Formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 257-264. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8+316.356.2+37.018.1 | ||||||
Pag. 257-264 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Preadolescența este vârsta marilor idealuri, a perioadei neliniștilor; este etapa în care începe să se formeze în mare măsură personalitatea viitorului cetățean, datorită faptului că preadolescența este etapa importantă a procesului de maturizare generală-fizică, psihică, intelectuală, morală, fapt atât pentru tânăr cât și pentru educator. A învăța să fii un bun părinte este o imagine în lumea ideală pentru majoritatea tinerilor. Educația pentru familie începe din familie, prin exemplul permanent al membrilor ei, apoi continuă în școală, unde se face în mod intenționat și științific. |
||||||
Cuvinte-cheie preadolescenţă, familie, părinte, pre-adolescence, family, parent |
||||||
|