Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
673 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-10 17:45
SM ISO690:2012
TROFĂILĂ, Lidia, COROTCHIH, Ecaterina. Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 130-135. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională


Pag. 130-135

Trofăilă Lidia, Corotchih Ecaterina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Relaţiile sociale, familiale sunt deosebit de necesare în activitatea de învăţare şi pregătire profesională a studenţilor, deoarece sporesc reuşita în această activitate şi în alte activităţi, îi oferă studentului posibilitatea de a-şi pune în valoare calităţile personale. Gama acestor relaţii este variată şi diversificată, fiecare din ele având o anumită semnificaţie, valoare socială. În grupele academice sunt mulţi studenţi care au probleme în relaţii, dificultăţi în comunicare, ceea ce nu trebuie să existe în activitatea lor profesională. Profesorul trebuie să fie comunicabil, sociabil, să–şi poată organiza propriul discurs, relaţiile cu copiii, colegii, părinţii şi să-şi înveţe în această privinţă şi discipolii.

Social, family relationships are particularly necessary in the students’ learning and training activity, as they increase their success in this activity and other activities, and give the student the opportunity to capitalize on his personal qualities. The range of these relationships is varied and diversified, each of them having a certain meaning, social value. In academic groups there are many students who have problems relationships, difficulties in communication, which should not exist  in their professional activity.The teacher must be communicative, sociable, able to organize his own speech, relationships with his children, colleagues, parents, and teach his disciples in this respect.

Cuvinte-cheie
relaţii sociale, interpersonale, grup, colectiv, activitate profesională, tipuri de relaţii, forme ale relaţiilor, contact social, vizual