Articolul precedent |
Articolul urmator |
673 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 17:45 |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia, COROTCHIH, Ecaterina. Persistenţa relaţiilor sociale, familiale la studenţi în activitatea de învăţare şi pregătire profesională. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 130-135. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Relaţiile sociale, familiale sunt deosebit de necesare în activitatea de învăţare şi pregătire profesională a studenţilor, deoarece sporesc reuşita în această activitate şi în alte activităţi, îi oferă studentului posibilitatea de a-şi pune în valoare calităţile personale. Gama acestor relaţii este variată şi diversificată, fiecare din ele având o anumită semnificaţie, valoare socială. În grupele academice sunt mulţi studenţi care au probleme în relaţii, dificultăţi în comunicare, ceea ce nu trebuie să existe în activitatea lor profesională. Profesorul trebuie să fie comunicabil, sociabil, să–şi poată organiza propriul discurs, relaţiile cu copiii, colegii, părinţii şi să-şi înveţe în această privinţă şi discipolii. |
||||||
Cuvinte-cheie relaţii sociale, interpersonale, grup, colectiv, activitate profesională, tipuri de relaţii, forme ale relaţiilor, contact social, vizual |
||||||
|