Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:32 |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Individualizarea și diferențierea – premisă a succesului școlar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 77-81. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema individualizării și diferențierii instruirii a elevilor de vârstă școlară mică. Sunt reflectate diverse strategii de realizare a individualizării și diferențierii instruirii ce contribuie la sporirea randamentului școlar. |
||||||
|