Individualizarea și diferențierea – premisă a succesului școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
768 69
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 16:32
SM ISO690:2012
NOUR, Alexandra. Individualizarea și diferențierea – premisă a succesului școlar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 77-81. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Individualizarea și diferențierea – premisă a succesului școlar


Pag. 77-81

Nour Alexandra
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

În articol este abordată problema individualizării și diferențierii instruirii a elevilor de vârstă școlară mică. Sunt reflectate diverse strategii de realizare a individualizării și diferențierii instruirii ce contribuie la sporirea randamentului școlar.

The article involves a problem of the intruction individualization and differentiation for the primary level pupils. Are reflected effective strategies and optimal conditions for achieving of instruction individualization and differentiation that contribute to increase the school efficiency.