Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 19:48 |
SM ISO690:2012 BIVOL, Aliona. Dezvoltarea psihocompetenţelor profesionale ale poliţiei de frontieră în combaterea criminalităţii . In: Criminalitatea transfrontalieră şi transnaţională: : tendinţe şi forme actuale de manifestare, probleme de prevenire şi combatere, 26 iunie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2018, pp. 66-73. ISBN 978-9975-121-48-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Criminalitatea transfrontalieră şi transnaţională: 2018 | ||||||
Conferința "Criminalitatea transfrontalieră şi transnaţională:" Chişinău, Moldova, 26 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 66-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Exercitarea atribuţiile de serviciu cu succes şi implementează politicii statului în domeniul managementului frontierei de stat, prevenirea şi combaterea criminalităţii transfrontaliere se realizează prin psihocompetențe generale, intelectuale, afective, morale. Dezvoltarea competenţelor de combatere a criminalității transfrontaliere în procesul de instruire și învățare este etapizată. Evoluarea competenţelor se realizează prin implementarea principiilor didactice care orientează organizarea procesului instructiv-educativ. Didactica competențelor profesionale impune cerințe metodologice foarte riguroase, selectate în funcție de tipul de competență, de experiența deja existentă în domeniu, de vârstă, care să stimuleze funcțiile cognitive, afective și volitive. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe intelectuale, afective, emoționale, volitive, poliție de frontieră, principii didactice, didactica competențelor, intellectual skills, affective emotional, volitional, border police, teaching principles, didactics of competencies |
||||||
|