Articolul precedent |
Articolul urmator |
743 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21.033 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Valorificarea activităților experiențiale în studierea plantelor cu preșcolarii. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 27-36. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21.033 | ||||||
Pag. 27-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article aims to familiarize preschoolers with examples of some scientific and fun experiments on plants. Applying experiential activities, in early education, increase the curiosity on the environment and experimentation on objects, phenomena in nature. |
||||||
|