Valorificarea activităților experiențiale în studierea plantelor cu preșcolarii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
743 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 19:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21.033 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Valorificarea activităților experiențiale în studierea plantelor cu preșcolarii. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 27-36. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Valorificarea activităților experiențiale în studierea plantelor cu preșcolarii

CZU: 373.21.033

Pag. 27-36

Ohrimenco (Boţan) Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

The article aims to familiarize preschoolers with examples of some scientific and fun experiments on plants. Applying experiential activities, in early education, increase the curiosity on the environment and experimentation on objects, phenomena in nature.