Articolul precedent |
Articolul urmator |
632 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 19:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 ZUBAC, Ion. Școala tradițională și eforturi spre un mediu de învățare combinat. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 401-405. ISBN 978-9975-76-271-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 401-405 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cadrul existent în care se poziționează învățământul, schimbările economice și sociale, împreună cu așteptările și exigențele publice față de unitățile de învățământ determină comunitatea europeană să-și focuseze preocupările pe asigurarea calității în educație. Ceea ce detașează STEM de educația științifică și matematică tradițională este mediul de învățare combinat și faptul că arată elevilor modul în care metoda științifică poate fi aplicată în viața de zi cu zi. Unele particularități întâlnite în procesul educațional de tip STEM sunt discutate în articolul de față. |
||||||
Cuvinte-cheie educație STEM, aplicații reale, curriculum tradițional, investigaţie, oportunităţi, STEM education, real applications, traditional curriculum, investigation, opportunities |
||||||
|