Unele aspecte nestandarde ale câtorva subiecte din cursul liceal de fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
650 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-07-25 15:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:53 (60)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Fizică (1734)
SM ISO690:2012
ZUBAC, Ion. Unele aspecte nestandarde ale câtorva subiecte din cursul liceal de fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 395-400. ISBN 978-9975-76-271-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Unele aspecte nestandarde ale câtorva subiecte din cursul liceal de fizică

CZU: 37.02:53

Pag. 395-400

Zubac Ion
 
Institutul de Fizică Aplicată
 
 
Disponibil în IBN: 6 ianuarie 2020


Rezumat

Perfecționarea rezolvării problemelor în învățământul preuniversitar și abordarea la nivelul cuvenit a exemplelor de la treapta liceală, devin în prezent o sarcină dificilă pentru cadrele didactice. În procesul didactic la fizică apar un șir de aspecte mai puțin standarde în special atunci când se lucrează în clasă. Unele exemple sunt discutate în articolul de față.

Improving problem solving skills in high-school education and examples at the appropriate level often represent a difficulty for many teachers. When teaching physics a number of unstandardized issues arise. In this article, we examine some such examples.

Cuvinte-cheie
rezolvarea exemplelor, soluţii inexacte, ore de fizică, predare-învăţare, probleme aplicative,

solving examples, inaccurate solutions, physical classes, teaching-learning, applicative problems