Articolul precedent |
Articolul urmator |
503 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-06 14:55 |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela, FURDUI, Emilia. Asistenţă psihologică în educaţia copiilor cu nevoi speciale. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 102-106. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 102-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Psychological assistance should be recognized as a complex system of employment of staff as a whole, which would create and ensure optimal conditions for education of all children including those with special needs. In this paper we've presented and thoroughly analyzed opinions of teachers and psychologists regarding organization of psychological services in the pre-university education. |
||||||
|