Asistenţă psihologică în educaţia copiilor cu nevoi speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
503 9
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-06 14:55
SM ISO690:2012
CUCER, Angela, FURDUI, Emilia. Asistenţă psihologică în educaţia copiilor cu nevoi speciale. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 102-106. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Asistenţă psihologică în educaţia copiilor cu nevoi speciale


Pag. 102-106

Cucer Angela, Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

Psychological assistance should be recognized as a complex system of employment of staff as a whole, which would create and ensure optimal conditions for education of all children including those with special needs. In this paper we've presented and thoroughly analyzed opinions of teachers and psychologists regarding organization of psychological services in the pre-university education.