Competenţa profesională de educaţie ecologică a viitoarelor cadre didactice din învăţământul preşcolar - bază a dezvoltării durabile a societăţii umane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
577 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 23:27
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Competenţa profesională de educaţie ecologică a viitoarelor cadre didactice din învăţământul preşcolar - bază a dezvoltării durabile a societăţii umane. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 57-59. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Competenţa profesională de educaţie ecologică a viitoarelor cadre didactice din învăţământul preşcolar - bază a dezvoltării durabile a societăţii umane


Pag. 57-59

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

The environmental education should begin at an early age. For the proper implementation of environmental education, the educators have to possess professional competence. This professional competence is achieved through several stages: optative-incipient, formative-initial, adaptive, formativecontinuous, creative.