Articolul precedent |
Articolul urmator |
577 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 23:27 |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Competenţa profesională de educaţie ecologică a viitoarelor cadre didactice din învăţământul preşcolar - bază a dezvoltării durabile a societăţii umane. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 57-59. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 57-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The environmental education should begin at an early age. For the proper implementation of environmental education, the educators have to possess professional competence. This professional competence is achieved through several stages: optative-incipient, formative-initial, adaptive, formativecontinuous, creative. |
||||||
|