Articolul precedent |
Articolul urmator |
472 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-05 19:34 |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, GLAVAN, Aurelia. Model de evaluare complexă a sindromului ADHD. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 447-451. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 447-451 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present study presents a complex paradigm of evaluation, as well as methods and ways of evaluating ADHD syndrome. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|