Articolul precedent |
Articolul urmator |
967 107 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 16:47 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Pledoarii pentru starea de bine a elevului şi a profesorului în şcoală. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 58-61. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The study addresses a growing concept circulated actually, related to the well being of the student and the teacher in school today. Western theoretical references based on recent researches explain the significance, with her extensive connotations, but also argues the need to harness it in the school environment. Practical recommendations make realistic the proposed methodology in hopes of applying creative and contextualized the multidimensional valences of it, and creating a friendly environment suitable moods of child and teacher. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|