Pledoarii pentru starea de bine a elevului şi a profesorului în şcoală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
967 107
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-06 16:47
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Pledoarii pentru starea de bine a elevului şi a profesorului în şcoală. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 58-61. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Pledoarii pentru starea de bine a elevului şi a profesorului în şcoală


Pag. 58-61

Goraş-Postică Viorica
 
 
 
Disponibil în IBN: 30 iulie 2019


Rezumat

The study addresses a growing concept circulated actually, related to the well being of the student and the teacher in school today. Western theoretical references based on recent researches explain the significance, with her extensive connotations, but also argues the need to harness it in the school environment. Practical recommendations make realistic the proposed methodology in hopes of applying creative and contextualized the multidimensional valences of it, and creating a friendly environment suitable moods of child and teacher.

Cuvinte-cheie
-