Integrarea instrumentelor Web 2.0 în procesul de evaluare din învăţământul preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
512 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-31 14:09
SM ISO690:2012
PISĂU, Aurelia. Integrarea instrumentelor Web 2.0 în procesul de evaluare din învăţământul preuniversitar. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 212-215. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Integrarea instrumentelor Web 2.0 în procesul de evaluare din învăţământul preuniversitar


Pag. 212-215

Pisău Aurelia
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

This article reflects the effective use of digital tools in the evaluation process. As a matter of fact, we related the importance of their use and what skills the pupils will develop as a result of their use.

Cuvinte-cheie
-