Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 13:27 |
SM ISO690:2012 HOBJILĂ, Angelica. Limbajul reclamelor pentru copii: particularizări, interpretări. In: Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică, Ed. 1, 11 mai 2018, Chișinău. Chișinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 8-19. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică 2018 | ||||||
Simpozionul "Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică" 1, Chișinău, Moldova, 11 mai 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 8-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea copiilor este influenţată, în societatea contemporană, de multiplele şi diversele coordonate ale universului media – aici, cu particularizare pentru universul reclamelor. Faţă de acestea, se poate vorbi, de la caz la caz, de o expunere mai mare sau mai mică a copiilor, în funcţie (şi) de valorile generale şi contextuale la care se raportează educatorii acestora (părinţi, bunici, educatori/ profesori etc.). În acest context, lucrarea de faţă propune o analiză – particularizantă (prin reclamele alese) şi interpretativă (prin coordonatele alese spre studiu) – a reclamelor difuzate de către posturile specializate de desene animate. Sunt avute în vedere, cu precădere, diferitele valenţe ale limbajului actualizate în reclame având ca public-ţintă dominant copiii de vârstă preşcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie reclamă, limbaj, mesaj, public-ţintă, vârsta preșcolară, Advertising, language, message, target audience, preschool age |
||||||
|